BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Könyvem: A Boszorka Fénye hivatalos honlapja:(katt a képre)

Bíborhajú - A boszorka fénye
free counters

2009. október 9., péntek

Köszönöm






Köszönet illeti Akashát, aki vérmes vadmacskaként őrzött, mikor írtam, nehogy egyetlen lélek is megzavarjon a koncentrálásban (az őrzésbe én magam is beletartoztam, mivel letiltott a chatről és az msnről is:). Mindemellett bohócom volt, mikor arra volt szükségem, vagy egy váll, akinek elsírhattam azt, amit másnak nem.

Köszönöm Peetnek az MS és az LE chatjét, sokkal egyszerűbb így kommunikálni, hogy nem kell közben a frissítést nyomogatni. Köszönöm a sok bannert, a türelmes irányítást, amikor más már a haját tépte volna az ő helyében (talán ő is tépte, de nekem csak mosolygós smileykat küldött:)). Köszönöm az esti mozizást, meg a sok letöltést is :D

Leia, nagyon köszönöm, hogy a saját oldalad mellett rám is szánsz időt, és ráadásul hírdeted az összes (majdnem összes) oldalamat a tiéden :)

Köszönet illeti Gilt (Georgina), akinek szorgalmazta a Lélekőr kiadatását, és végig intézett mindent helyettem. Ha ő nincs, akkor biztosan eszembe sem jutna elvinni kiadóhoz a következő könyvem :)

Köszönöm Nórinak, hogy a Merengő óta figyelemmel kíséri a blogolásomat, és töretlen energiával tartja velem a kapcsolatot, pedig már az Edwardját is megtalálta:)

Köszönöm Debievának és Mooának a rendszeres támogatást, a leglelkesebb olvasóimként tartom nyílván őket.

Nessie-nek köszönöm a hosszú önbizalom serkentő kommenteléseit, amik mindig nagyon részletesek és rettentően pozitívak voltak!

Köszönöm Dizzle/Apucinak, hogy mindig fordított nekem, amikor zaklattam a rémes angoltudásom miatt.

Kiemelem még az újabbak közül:

CHARTINA, Melinda, Pepe, Jenny, Babybogyó, Alice23, Gaboo, Twmmy, Kinga, Betty, Zsófi, Sany, Lin, Acron, edward27, Diliszörp, Nyu, Fanny96, Fanny, Lucar, Nimphy, Mesi28

és még sokan, köztük a halk olvasóim, és persze, akik engem annyira nem, de az írásaimat viszont nagyon is szeretik.

Mindenkinek köszönöm, hogy olvasott. Remélem a továbbiakban is kölcsönös szimbiózisban fogunk élni!

Szeretettel üdvözlök mindenkit:

- benina -




És egy vers, amit már sokan ismertek. a Twilight-re írtam anno :)





Korlátaim őrjöngő folyamán átlibbenek;
alkonyat táján már őrültséget művelhetek.
Levetem elvárások érdes álarcát,
míg az átlag szántja az álmok országát.

Vámpírok bálján táncolok,
s örök életre szomjazok.
Megértő folyamba mártalak,
hogy lásd, vágyaim nem bántanak.

Mint ragadozó, ki a pillanatra várva,
láncait lerázva törhetek a szabadba.
Körmeim szabadság húsába vájnak,
vérét iszom a rendezetlen bájnak.

Végül feltöltődve, újra egészen,
vállamra veszem hétköznapi fészkem;
lázadó lényem csendesen ordítva,
súlyos álarcom kecsesen hordozza.

Vánszorgó órák bús mázsái alatt,
kritériumok szárítják torkomat.
Heroinista szánalmas szomjával
Várok, míg eljő a drága alkonyat.












11 megjegyzés:

Gaboo írta...

Szia Beni!

Köszönöm,hogy vagy,hogy létezel!
Olyan érzéseket hoztál az életembe,amikről korábban álmodni sem mertem!
Én csak egy "halandó" vagyok,de néha a fellegekben járok- MIATTAD!

Remélem legalább egy kicsit éreztetni tudom/tudjuk mennyit jelentesz nekünk!

Szóval KÖSZÖNÖM!!!
U.i.: önző módon remélem még lesz sok-sok energiád,időd hogy boldogíts! :o)

Névtelen írta...

Benina!

Egyet értek Gabooval.
Köszönjük, hogy az írásaiddal boldogítasz minket. Szerintem az összes olvasód így van ezzel! Elbűvölő és csodálatos ahogyan írsz. :D nem tudok mást írni hiszen mindent leírtam már. Szeretem az írásaid és az írót is magát. (L)
Puszi és ezer köszönet. Betty.

Névtelen írta...

Szia Beni!
Én köszönöm, hogy olvashatlak és az írásaiddal kiemelsz a szürke hétköznapokból, tudod mikor már azon a határon vagy, hogy kifutsz a világból,mert egyik gyerek erre húz a másik arra, a te írásaid mindig lenyugtattak és megnevettetek, ha Emettről volt szó főleg!:) Köszönöm a barátságod, sokat jelent nekem, hogy elnézed minden hülye dolgom pedig legszívesebben fenéken billentenél! És hiszek benne a következő történeted már a könyvebolt polcáról szerzem be, mert ha v.ki akkor te megérdemled, hogy sikerüljön!
Szerettel ölel:
Gil

kLk írta...

Beni!
Nem hiszem ugy hogy nekem bármit meg kéne köszönnöd!én köszönöm meg neked azt a rengeteg örömöt amit akkor éreztem amikor a részeidet olvashattam.Ki tudtam ilyenkor kapcsolni.Köszönöm.
És azt is köszönöm hogy feltetted a Lélekőrt!Azt is nagyon szeretem.
Köszönöm,hogy vagy és hogy irsz nekünk és hogy elviseled ahogy egyfolytában azzal nyaggatunk hogy legyen még több és több!:D
puszi,Kinga

babybogyó írta...

Szia beni.

Sok boldog percet okoztál az írásoddal és már ez első pár fejezet után a szívembe zártalak.
Fantasztikus tehetséggel vagy megáldva legnagyobb örömünkre.
Továbbra is követni fogom az írásaidat.
Sok örömöm fogom még lelni olvasás közben.
Továbbra is maradok hűséges olvasód, rajongód :)

Babybogyó

Jenny írta...

Drága Benina!

Tudod nagyon kedves tőled hogy mindenkinek köszönetet írsz de tulajdonképpen aki köszönettel tartozik itt,azok mi vagyunk mindnyájan akik Téged olvasunk!Köszönettel azért a sok csodálatos sorért amit a mi kikapcsolódásunkért,szórakoztatásunkért írtál!Minden alkalommal izgatottan vártam hogy bepillanthassak Edward fejébe a te szemeiden keresztül és minden alkalommal teljes volt a kikapcsolódás!!Én köszönöm neked hogy ebben az egyáltalán nem tökéletes világban mindig adtál egy lehetőséget az álmodozásra arra hogy teljesen kikapcsolva oda képzeljem magam a történetbe!És ugye mondanom sem kell hogy ezt az íráshoz való tehetségednek köszönheted!!Szóval egy szó mint száz ÉN(mi)KÖSZÖNÖM(jük) NEKED,hogy olvashatunk Téged és kívánok neked a további íráshoz is sok sikert ihletet és minél több lelkes olvasót!!És ki tudja egyszer lehet te leszel a magyar Stephenie Meyer!!Bár nekem már most is az vagy!!!!!!!Üdv Jenny

Ellie írta...

Benina!
Én nem mondom, hogy ne köszönd meg a társadlmunknak, hogy olvas téged, csak azt mondom, hogy ez az egyik legalapvetőbb a számomra, az, hogy hónapok óta, mikor bekapcsolom a gépem, rákkatintok a böngészőre, és a kedvencek közül kikereseim az írásaidat, hátha feltettél már valami újat, bármit, ami a te kezed nyomát őrzi, olyan számomra, mintha életem kezdetétől ezt tenném. A legalapvetőbb szükségletem. Én azt hiszem, és remélem, hogy ezzel midnneki egyetért, hogy nem neked, hanem NEKÜNK KELL KÖSZÖNETET MONDANUNK, azért a csodáért, ami te vagy, és amit nekünk alkotsz. Már számtalanszor elmondtam, de elmondom még legalább annyiszor, hogy teljes szívemből csodállak, hogy képes vagy ilyesmit alkotni, méghozzá többször, egymásután, és páhuzamosan legalább ötször, és mindig valami újjat, valami többet adni. Továbá, mindenkivel egyetértek aki előttem szólt, mi vagyunk a hálásak neked, nme pedig fordítva4 Az írásaid varázslatosak, magával ragadóak, és megvallom őszintén, hogy többször előfordult velem, hogy miután elolvastam az " az napi adagom", nem igazán tudtam visszatérni a "mi világunkba", mert annyira kikapcsolt és felszabadított az írásod, hogy nem tudtam visszazökkenni a sokszor monton és szürke hétköznapokba.
Ezenkívül, nagyon köszönöm, hogy kiemeltél és a leglekesebb olvasóid között tartsz számon. Ezt a címemet a Világ minden kincséért sem adnám oda, köszönöm. És nem csak azt, hogy külön kiemelsz, és hogy ezeket a csodákat megalkotod nekünk, de engem te inspiráltál arra, hogy saját blogot nyissak, és ha te nem lennél, valószínűleg nem mertem volna megtenni. A te tehetségedből merítettem ihletet, és amikor olvastalak az is megfordult a fejemben, hogy de kár, hogy én sosem lehetek ilyen, de te azt mondtad, hogy vágjak bele, és ezzel erőt adtál nekem. Ismét köszönöm, ebben a megjegyzésben már nem tudom, hogy hányadsztor, de nme is érdekel, csak egyszerűen KÖSSZÖM, KÖSZÖNJÜK, HOGY TE VAGY NEKÜNK, ÉS NAPRÓL-NAPRA ELHOZOD NEKÜNK A CSODÁT!!!!

Nessie írta...

Egyetértek az előzőkkel, nekünk kéne köszönetet mondanunk neked, amiért megajándékoztál minket ezzel csodálatos történettel, hiszen mi (legalábbis én) csak az írásaid által kiváltott varázslatot próbáltuk szavakba önteni,h mennyire gyönyörű minden egyes sor.
Nekünk kéne köszönetet mondanunk, mert Te fáradhatatlan energiával írtál és mindig a maximumot hoztad ki minden egyes frissnél, egy boldog világba adtál betekintést, ahol a rohanó életben volt miért megállni és elmerülni az érzésekben,a varázslatban. Köszönöm,h sosem adtad föl és háromgyerekes anyukaként nem csak a frissekre szakítottál időt, hanem arra is,h mindig megköszönd, amit válaszként írtunk, leírtad a véleményedet és a kérdéseinkre is választ adtál, törődtél velünk, fontos volt számodra,h mi mit gondulunk.
örök híved:
Nessie

Melinda írta...

Szia!
Meglepődtem, hogy engem is megjegyeztél azok közt akiknek köszönetet mondtál! Jól esett, de leginkább mi tartozunk neked köszönettel, hogy megírtad ezt a folytatást, és hogy elviseled, hogy folyton nyaggattalak msn-en! Köszönöm neked a türelmet és a kitartást (mármint h néhány negatív kritika nem tántorított el az írástól)!
Millió puszi: Melinda

zsófi írta...

Drága Benina! Mi köszönjük neked, hogy vagy, hogy írsz, hogy elviselsz minket és mindent, mindent, mindent.

Névtelen írta...

Drága Benina!
Örök rajongóddá tettél, ezért NEKED jár a köszönet!
Nagyon szeretem az írásaidat, és nagyon szerencsés vagyok, hogy rábukkantam erre az oldalra, és ezen belül az én világomra.
Köszönöm.
Acron